Kızlar elimize 150 bin kadar para geçecek temmuz gibide bı yüz elli daha yani toplamda 300 bin kadar eşim vadeliye yatiralim her ay getirisi olsun diyor mesela 300 binden her ay 10000 gelir diyo bu doğru mu benim kafama yatmadi açıkçası ben altın yaptırıp koyalım bir kenara diyorum sizce hangisi mantıklı