Arkadaşlar bu gaz ne sinir bozucu bişeymiş çıldırıcammm ! Damla kullanıyorum sab simplex zeytinyağı ile poposunu uyarıyorum kimyonlu su veriyorum o anlık işe yarıyo sonra yine ıkınmaya devam ediyo ıkındığı için içtiği sütüde kusuyo bebeğim. Kalbimizdede ritim bozukluğu var ilaç kullanıyoruz o ilaçta kabızlık yapar dedi doktor iki kat yaşıyoruz bu yüzden ama ben bebeğim ıkındıkça zorlandıkça ağlayasım geliyo dayanamıyorumm acı çekiyo belli yanii. O öyle zorlandıkça kalbinide yorar ritmini yükseltir diye korkuyorum. En son sağlık ocağındaki doktor mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı at iyi gelir dedi ama emin olamadım bunu yapan varmı iyi geliyormu gerçekten. Allah rızası için çözüm önerisi sunun 🤲🏻