Mustafamom_ Arkadaşlar yaşayan varmı bugün cinsiyet öğreneyim diye gittim ama bebek rahme yakın 29mm , 25mm riskli diyoruz biz dedi baya korktum düşük için ilaç falan vardi. Yaşayan varsa ne yaptınız
ekuzeyto Mustafamom_ ilaçları kullanıp minimum hareket ederseniz daha fazla kısalmaz hatta uzar bile🥰
themuhtesem Mustafamom_ benim de detaylıda 2.7 çıkmıştı, haftalık iğne kullandım 32.haftaya kadar. 37de doğurdum. Kısalma devam etmedi bende. Günlük rutin hareketler dışında efor yasaktı. Spor, eforlu hareketler, cinsel ilişki, şehir dışına çıkma vs yasaktı.
gencmom_ Mustafamom_ benimde öyleydi 23 haftadan 36 ya kada sancım vardı yatış verdiler bi gece falan 37 oldum sancı kesildi 40 haftada doğum yaptım