egelsenkonuss canım ilk gün çooook ama çok normal altına işer unutur yetişemez falan hepsi normal ben ilk 2-3 gün inanın ağladım yani olmayacak dedim ama gerçekten sabır ve dua ile başardım allahıma binlerce kez şükürler olsun ilk günler 15 dkda bir sürekli sen götüreceksin sürekli çocuk sıkılacak ama pes etme öyle öyle aklına yer ediyor ben 2. Gün pijama yetiştiremedim dakikayı bırak saniyede altına işiyordu eşim bile hatta zorlamasakmı bezlesekmi dedi pes etmedim 3-4 günün sonunda kaçırmaları azaldı çok nadir kaçırdı 7. Günde falan tuvalet,ıslak diye tuvaletinin geldiğini söyledi bugün 12 gün falan oldu galiba çiş kaka demeye başladı her gün daha çok gelişicek yani bu çocuktan çocuğa değişiyor 3 günde çözende var 10 günde çözende var 1 ayda çözende var tamamen sabrınıza yaklaşımınıza bağlı pes etmeyin asla 1 günde bile çocuğunuzun ne kadar gelişeceğine hayret ediceksiniz 1 günde bile farklı şeyler kavrıyorlar bende inanmıyodum benim oğlum öğrenemez öyle aylar sürer demiştim yanıldım🧿🙏🏼