Meryemmtemev Arkadaşlar kızım 8 aylık kilo alımı cok az doktor özel mama yazacagnı söyledi birkaç tahlil istedi özel mama kullanıp bebişi kilo alanlar varmı birde hangi mama kullanıyorsunuz nuctrica gibi birşey yazıcam dedi bizim doktor
Elifduman Meryemmtemev kaç kilo canım bebeğin benimkinin de kilo alımı az doktor yazmadı ama bi bi kere deneme amaçlı aldım içerken karnından gürül gürül ses geldi sonra da kustu
Elifnilinannesi Meryemmtemev biz kullanıyoruz canım kızım 7 günlükken açık kalp ameliyatı oldu onun için yazdılar nutricia infatrini kullanıyoruz kilo alımını destekliyor ben memnunum kilomuz hala az ama kızımın geçirdiği ameliyatlara göre çok iyi diyor doktorlar
Keskin Meryemmtemev bizde 5.5 aylııpın kilomuz 6300 ama son ay jiç almadj kilo.o yüzden bu mamayı cerevek bize de şimdilik elimde 1 tane var beğenir içerse dr rapor çıkaracak bakalım umarım işe yarar.
Meryemmtemev Elifduman tahlil istedi ondn sonra yazıcam dedi kafama göre almak istemiyorum zaten iştahsız bi cocuk tadı kötüyse iyice sogur mamadan dyr korkuyorum 7 kilo
ceylinnn [bilinmeyen] Yeğenime infatrini kullanıyoruz, nutricianın mnaması. Kilo alımı gelişimi güzel destekliyor. Çok iyi geldi yeğenime.
Elifduman Meryemmtemev ben şırıngayla oyalayarak içirmeyin başardım dün büğün 5tane daha sipariş edicem zaten tanesi 10 tl ne kaybedersin bi dene
sevgiyilmaz [bilinmeyen] komşum raporlu nutricia infatrini mamasından kullandı ve çok memnun kaldı kilo alımı iştah durumu filan çok iyi oldu
asocialmom AnneBebek1 bilmem biz yaşına girince bıraktık o mamayı öyle çok bi şey almıyordu kilo olarak hala aynı