etuerk Selsamsa maşallah bacım neyle besledin. Bana fazla geldi. Emekleme yürüme dönemi zayıflar derler ama bilemedim olur mu. Benim bebeğim 5.5 aylıkken 7.400 falandı, haftaya kontrol var 2 güne 6 ayı dolacak en fazla 8 dir
Ebrarkolcetin Selsamsa canım bunu bi doktordan dinlemiştim, anne sütü ile alınan kilolar normalmiş, ama mama ile alınan kilolar ilerde kilo problemlerine yol açabilirmiş
tpbm1710 Ebrarkolcetin ne saçma ya doktorlar bile mamaya öcü muamelesi yapıyor sinir oluyorum bende doktoruma sordum öyle bir şey yok dedi🙄🙄 kendi aralarında da çelişiyorlar
tpbm1710 Selsamsa olmaz emeklemesi var yürümesi var boyu uzayacak daha benim doktorum da benim 3 aylık 10 kilo bebeklerim var dedi çok rahattı bence takılma dert edip sakın daha az veriyim mama ya da süt deme milletin ne dediğinede kulak asma sinir bozmak için varlar
livanurvealpinannesi61 Selsamsa ayına göre kilosu fazla evet. 1 yaş kilosuna gelmiş. Dikkat edin bence.
merkursavascisi_06 Selsamsa kaç kilo doğmuştu? Bi de hep tartıldığı tartı mı? Tartıların ayarları da etkili olabiliyo
birkizannesi_01 Selsamsa maşallah 15 gün var 6 ay olmaya 6 en sonra şuna ne.fazma 6 400 olmuştur 10 çok.degil mi ne yediriyorsunuz sadece anne sütü mü
Bsrkp Merhaba benim de 5 aylıkken 8,5 kiloydu kız bebeğim 2850 doğmuştu Kontrol de doktor dikkat edin dedi biraz ilerisi obeziteye yol açar diye 5 aylık bebeğe nasıl dikkat edeceksek bilmiyorum alsalar dert almasalar dert
amineferhankaplan Merhaba bence hiç sıkıntı yapmayın. 3.500 doğmuş netice de kilolar doğum kilosu üzerinden hesaplanıyor. Sizinkini de hesaplayınca ayda 1 kilo almış oluyor buda çok makul bir kilo. Eğer sağlık sıkıntısı yoksa bol bol emzirin gitsin anne sütünden sıkıntı olmaz obezde olmaz daha yürücek filan. Ama gece emzirmeleri sizi yoruyorsa ona bi çözüm arayabilirsiniz. (Mama karşıtı değilim tabi ki ama mama şişiriyor bu bir hakikat)