Doga80 Şu an nerdeyse 6 aylık oğlum, 2 aylıkken olduğu verem aşısı ilk zamanlar iz yoktu, şu an da kabuklanıp şişti, hatta bugün de kabuğu düştü, bu normal bi durum mi
kimbumadam Doga80 Evet doktorumuz iyileşir sonra tekrar kabuk bağlar yara olur tekrar iyileşir birkaç kez tekrar eder demişti.