Benim bebeğimde öyle çareyi yatarak emzirmekte buldum asla uyumuyordu beşikte. Şimdi yatağa yanıma yatırıyorum yatarken emziriyorum o şekilde uyuya kalıp mışıl mışıl uyuyor bende uyuyorum o uyuyunca. Benim işime yaradı umarım sizde de yarar. Tabi dikkatli olun derin derin uyumayın ilk emdiği anlarda belki beceremeyebilir