Nobodyyy111 Cerennnn0 tam anlayamadım içe basıyor diye mi Afo önerdi? Kızınızın başka bir sağlık problemi var mı?
eylul87 Benim kızımda içe basıyo şimdilik taban yaptırdık ilerde afo yapılabilirmiş.biz fizik tedavide alıyoruz kızım 17 aylık henüz yürümüyor fizik tedavi doktorumuz karar verecek ilerde afo kullanımmna. Sizi kim değerlendirdi ?
Cerennnn0 eylul87 fizik tedavi bulunduğum sehırde yapılmıyormuş o yüzden doktor onerdı 2 ay overısınde duzelır dedi kemik