Ayseee60 Kızlar bebeğimin bugün 12. Günü aile hekiminde topuk kanı aldırdık çok zorlandık kanı çok yavaş aktı. Hemşire aile de bi hastalık varmı kan uyuşmazlığı varmı diye sordu neden soruyorsunuz dedim korkulacak bisey olduğnu sanmıyorum ama dedi bu ne demek Allah aşkına çok korkuyorum kan niye bıyle akar bıyle akması normal değil mi
Lolik Ayseee60 topuktan kan kolay gelmiyor zaten baya sıkıyorlar yeteri kadar gelmesini sağlamak için korkmayın
refresher Ayseee60 genel olarak meraktan da sormuş olabilir veya sarılığı varsa o nedenle de sormuş olabilir kötü düşünmeyin hemen
Tuba_44 Ayseee60 12 günlük bebekten ne bekliyolarmış ki bide bebek aç mıydı bizim ebe karnı tok getir demişti ackken galiba daha az geliyormuş akış hızı olarak ne kadar doğru bilmem ayrıca kan uyuşmazlığı doğumda muane de hep soruluyo ki yeni mi aklına gelmiy
durununannitoskosu Ayseee60 Yahu bebeğim 13 aylık doğduğundan beri kan alamıyorlar, yok az akıyor yok bilmem ne canımız çıkıyor kan alana kadar, çok şükür çokta sağlıklı beceremeyen de kılıf uyduruyor böyle, sağlık ocağındakiler bayılır korkutmaya
Aslan2103 Ayseee60 yok yok korkmayın saglik ocagindaki hemsire benim bebegimden kan alirken o kadar zorlandi ki 2 3 dk ugrasti resmen almak icin ama ozeldeki cocuk doktoru 2 saniyede almisti. Hic sodun cikmadi şukur