doga10 konaga benzettım benımde oglumda cok az brsey kaslarında olmustu sizinki çok olmuş ama onlemını alın heryerıne dagılmasın
Mustela konak köpük sampuanı yuzunede surebılırsin demişti doktor o sekılde yapabılırsin
Yada benek kontrolunde doktorunuz uygun bır sapuan yada krem versin