Norveckizi Hanımlarrr Kantaron yagından Baska bısey surmeyen ben kozmetik sektorunun kremlerine bu açılış yapıyorummmm cunku cok kurudum… Önerileriniz var mı acemiyim?
Elaninannesiiii Norveckizi Cerave yıllardır kullanıyorum tek geçerim canım. Eczaneden yada internetten alıyosun ben Trendyol dan indirimleri yakalıyorum genelde
Dyldrm Norveckizi Bioderma atoderm kullanıyorum kuru ciltler için gayet iyi ama a Roche posay baume serisi de güzel o biraz fiyat olarak yüksek olduğundan ben Bioderma atoderm kullanıyorum nemlendirmesi güzel onun da
isufumveben Norveckizi dermoskin atoprobiyotik krem güzeldi kuru ciltliyseniz, çisem çakır YouTube kanalı var onun güzel önerileri oluyor bir sürü videosu var inceleyebiliriz
Babymomyy1 Dyldrm aaa cidden mi hiç haberim yok bal ama bendekiler stoklu üründü zaten yeni almamıştım