Bebekcik1-2-3 9 aylık bebegimin ayak turnagında batık oluşmuş ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabilir misiniz canı acıyordur eminim şişmiş ve kızarmış baya 😔
minikveannesii Bebekcik1-2-3 merhabalar çok geçmiş olsun YouTube’dan Osman Gönülaln batık giderme videosunu izleyebilirsiniz
Melisayda Canım tırnağını keserken yanlış kesmişsindir ayak tırnakları düz kesilmemeli kenarları kalınca batık oluyor. Çok acıyordur görünürde tırnak varsa kendin çıkarabilirsin cesaret edersen kenarından tırnağı kesince bile geçiyor
Bebekcik1-2-3 Melisayda yapamıyorum ben denedim de hani doktoru falan varsa götüreyim ama bilmiyorum ki nereye gidilir