Anne sütü içiyor. Yani yemek olarak daha başlamadım genelde çorbaları tarzında yediyorum birde bizim yediğimiz şeylerden tattiriyorum. Yoğurdu sade sevmiyor o yüzden meyveli yediriyorum. Sabahları yumurta ceviz pekmez labne bebe bisküvisi karışımı yediriyorum. Yani 5 öğün çok yoğun olacağını düşünüyorum benim bebeğim için 4 öğüne cikarabilirim ama yemek olarak ne yediriyorsunuz siz mesela