Sssdt Kızlar iki bağ düğüm var yanlarda ortalarda dikiş ip yok bu yapıştırmamı oluyor içten dikişmi???
Gunay2412 Sssdt valla bilmiyorum benimde dikiwlerim oyleydi wimdi 4 ay olcak gittikce kuculuyor ve hat dumduz eyrilik yok
Berilsmom13 Sssdt yapıştırma canım muhtemelen. Zaten artık normal dikiş yapılıyormu hiç denk gelmedim ben
Yusufyagizt Sssdt benimde iki dogumum o sekilde canim yapistirma zamanla incecik bi cizgi olarak kaliyo
SevimliHayaletCasper Sssdt yapıştırmada olsa içten iple dikiş ille oluyor. Üstteki deriyi yapıştırıyorlar sadece. estetik dikiş diye geçiyor