Gunay2412 Selam annelere benim bebeyim 10 gun sonra 4 aylik olcak ayakta durunca bazen ayaklarini guzel basiyor ama cok kisa suruyor sonra ayaklari bowaliyor D vitamini veriyorum her gun herkesde boylemi? Yoksa benim bebeymin direncindemi zayiflik var?
09dilek Gunay2412 bence çok erken gelişim baştan ayağa olur önce başını sonra belini tutar oturur sonra ayakta durur. Millete bakıp lütfen bu kadar erken bastırmaya çalışmayın omurgasına zarar verir maazallah
Gunay2412 Uykusuzhergeceeee iyi boyun kismindan endiwem yok sadece ayakta tutunca bazen ayagini cok guzel basiyor bazen basmiyor bacaklari akiyo
Uykusuzhergeceeee Gunay2412 o zaman normal bastırmayın daha çok küçük zarar verirsiniz. Doktorlar 8. aydan sonra ayak üstüne bastırmayı öneriyor
hepsineyeterim Gunay2412 11 aylik bebegim daha yeni yeni ayağın üstüne tam basıyor ve doktor zamanla düzeleceğini yürütece bildirmemem gerektiğini söyledi üstelik 4 aylik bir bebeği ayakta tutma ısrarını da anlamadım daha dur bi oturabilsin emeklesin kasları bi güçlensin bi bismillah dünyaya geleli 4 ay olmuş yürütmeye çalışıyorlar bebe şok 🤣🤣🤣
Gunay2412 peruskam yaa bunu bilmiyodum ben Azerbaycanda yawyorum burda dogdugundan beri bebeyin direncine cok dikkat ediyolar bende beynimi ayakda durmasi gerekiyor diye kodladm onun icin endiwelendim. Bilginiz icin tewekkurler❤️💕
Uykusuzhergeceeee Gunay2412 YouTube’dan ayına uygun masaj ve egzersiz hareketlerine bakıp destekleyebilirsiniz