Polannem Anneler merabalar. Oğlumun gözünde 2 aydır böyle bişey var geçiremiyoruz. Dokundum sertleşmiş artık. Krem damla vs kullandık ama geçmedi. Böyle bişey yaşayan var mı aceba ?
JollyBaby Polannem Arpaciga benzettim dermatolojiye gitmeniz daha sağlıklı olur. Kendiniz mi aldınız krem damla vs?
Polannem JollyBaby teşekkür ederim. Göz doktoruna gittik 2 kez ama sonuç yok. Çocuk doktorumuz kendiliğinden geçer dedi ama geçmiyor. Dermatolog bakar mı ki buna