Babybloom mavisimbebek33 ben çelik kullanıyorum zaten altı delikli olduğu için yapışmıyor. Teflondan olabildiğince uzak kalmak gerek bence
mavisimbebek33 Deletedmom_106 bende normalde borcamda yapıyordum ama borcamım çok büyük değil tan yayılmadığı için kalın oluyor
mavisimbebek33 Deletedmom_106 yeni yeni pizza yapmaya başladım 😂ilk defa yapmama rağmen dışardakilerden lezzetli oldu da işte bir tane o tarz borcamım tek var. Hemde lazım da olur diye pizza tepsisi alayım dedim
Deletedmom_106 mavisimbebek33 yani tabi tercih meselesi 🌸 alınabilir benim tepsim borcamım çok var ondan da almadım