Deletedmom104 Helllö! Bugün rota aşımızı içtik, şu anlık bir şey yok. Yan etkisi vs oluyor mu Ateş vs. Şu an kusma yok. Almam gereken bir önlem var mıdır yoksa relax hayata devam mı
CaninannesiCemre Deletedmom104 Herkeste aynı etki olacak diye bişi yok ,şu olcak bu olcak diyemeyiz bana da dediler fakat çok rahat atlattık ,tedirgin olmayın belki sizin ki de öyle geçecek 🙏🌸
tantuniayrangerisiyalan Deletedmom104 Biz 2 dozunu da yaptık ikisinde de ateş ishal yan etki olmadı 👐🏼
Deletedmom104 Aselincimom Götü tutamicaz o zaman alxmalsmala Neyse yedek kıyafetler ve bezleri hazırda tutalım
Aselincimom Deletedmom104 bizim orda bi laf var tırığa düşmek diye he öyle tam olarak 😂😂 Tırığa düşmek: tuvaletten çıkamamak😂
SeverusSnape Deletedmom104 şifa olsun. Hiçbişicik olmuyor. Ateş ve ishalde olmamıştı kızım, o da rotarix olmuştu.
Nobodyyy111 Deletedmom104 kendiniz de dikkatli olmalısınız size de bulaş olma riski var ve bebekten daha ciddi ishal geçirebilirsiniz. Alt değiştirdikten sonra normalde olduğunuzdan daha fazla hijyene dikkat edin.
Nobodyyy111 Deletedmom_79 aşıyla verilen zayıflatılmış virüs bulaş olabiliyor. Herkes de görünen bir şey değil ama olma riski var sanırım kişinin bağışıklık durumuyla da ilgili.
CmreKSidar Deletedmom104 ateş vs yapmıyor ama ishal yapıyor diye biliyorum benim kızım ishal oldu probiyotik kullandım
yirmiikikasim23 Deletedmom104 senin 5 gun olmus varmi bisey bebiste bizde yarin olacagizda. Saygilarimla 😀