Bizim bebekte de vardı kafasının bir tarafı hep o tarafa yatmaktan düz duruyordu ve şekil bozukluğu oluşmuştu, doktora bir sorun oluşturur mu kask takmamıza gerek var mı diye sorduk gerek yok diğer tarafa yatırın zamanla düzelir ki çoğu insanın da kafasında şekil bozukluğu var saç çıkınca bu bozukluk belli olmaz dedi şimdi 12 aylık gayet düzgün gözüküyor.