Busramutlu993 benim doktorum sigara içiyordu 🙈 onun resmini karikatür yaptırıp zippoya bastırmıştık,, çok beğenmişti sosyal medyasında falan paylaşmıştı (ama genelde en sevdiğim hediye kitap almaktır, ilk sayfaya not ve ismimi yazar ölene dek unutturmazdım 🤣