Kızlar merhaba çalışan bir anneyim 20 aylık oğlum var babaannesi bakıyor Kayınvalidem rahatsız bir insan ama sağ olsun Yine de bakmayı kabul etti Akşam olunca beni görünce seviniyor eve getirince alt katta oturuyorum limden tutup kapıyı gösterip dede ve nene diyor İlerleyen zamanda orayı benimser mi yani Ben düzeni bozulmasından korkuyorum Yine gitsin sonuçta onlar da babaannesi ve dedesi Ama evinde de bir düzeni olsun istiyorum En çok korktuğum o yani. Şu anda kendi imkanlarıyla gidemiyor ama büyüdüğü zaman kendi imkanları ile gidip gelmemezlik yapar mı