Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük. Üç dört gündür geceleri sürekli kıpırdıyor. Gözleri kapalı ama aşırı hareketli. Bı duruyor sonra yine aynı. Gazdan değil çünkü o konuda bir sıkıntısı yok çok şükür. Aç değil altı temiz. Hasta değil. Niye böyle yapıyor sizce atak haftasında falan mı acaba ya da atak diye bişey var mı gerçekten