ecevcim Herkesin farklı zamanda bittiği için kimse bilemiyor ne zaman biteceğini. Benim bebeğimin 6 ayken bitmese de çok büyükmoranda azaldı ve 6 bucuk ayda bitti. Çok şükür Bizim bebeğimiz kolikti. Emziriyorsanız çok dikkat etmemiz gerekiyor kimyon rezene falan söylememe gerek yok biliyorsunuzdur . İnşAllah uzun sürmez Bizim bebeğimiz için 4.ayda rahat edersiniz demişti doktoe iple çekmiştik Hani rahat edecektik diye üzülmüştüm :) Şimdi de diş başladı ama Gazdan bin kat iyi geliyor Çok şükür. Akşam banyosu bebeklere iyi geliyor. Havluyu ütüyle ısıtıp karnına hem ön hem arkaya koyarsanız iyi geliyor. Çörek otu yağı ve zeytinyağı ile her yerini de güzelce yağlayın Çok ilerlerse gaz damlası kullanılacak mecbur inşAllah gerek kalmaz biz bu süreci sürekli damlalarla geçirdik çaresizlikten inşAllah sizin gerek kalmaz. Sub simplex ve relactaz kullandık. İkisini bir kullandırdı doktor . 1 yaşına kadar sğren var 3 ayda biten var 6 ay 8 ay değişiyor herkesin.