Ay-Bek :) Daha çokmuyumayacağı günler gelecek annesi Buna biraz hazırlıklı olsan iyi olur ♥️ Her ayda bebekler için uyku postu açan anneler var ben de dahil :) Ama nacizane tavsiyem ayağında alıştırmasan iyi olur Ben beşikte salladım şimdi de yatağına alıştırıyorum ve bebek arabasına. Misafielik için katlanabilir hamak beşik aldık. İlerde büyüdüğünde geceleei uyandığında uyumasa ayakta çok zorlanırsın beşikte en azından başkası da sallayaniliyor yerine. Tabi doktorlar hiç sallamayın diyor ama bebeğimiz kolikti imkansızdı bizim :)