Selam güzel anneler. Dün ben de doğumumu yaptım çok şükür prensesimi gece 1:25 te kucağıma aldım. Cumartesi günü sancım var sanıp hastaneye geldim ama düzenli değilmiş nst çekildi açıklık da yoktu doktor geri yolladı. Düzenli sancı süresi giderek azalır kasılma süresi artar dedi. Mesela önce 15 dk da bir 30 sn sonra 10 dk da bir 40 sn sürer gibi. Pazar günü sabahtan sancım başladı. Gece olunca programdaki kasılma sayarı kullandım. 2 saat boyunca sancımı evde çektim. En son 4 dk da bir olunca hemen hastaneye geldim yolda kustum. Gelir gelmez sakın ıkınma doğurursun deyip beni doğuma aldılar. Yatağı çatal yapmadılar kesinlikle çatal isteyin. Ne yazıkki insafsız bir ebeye denk geldim süreci düzgün yönetemedi epizyosuz doğurabilirsin vs derken canım çok yandı ve yırtıklarım çok oldu. Kızım beş dk içinde doğdu ama yarım saat dikiş attılar. Bir saat orda kaldıktan sonra normal odaya geçtik. Soracaklarınızı sorabilirsiniz. İnşallah hemen iyileşirim. Bugün sütüm geliyor gibi. Herkese güzel doğumlar dilerim