1 haftayı geciktir gözlerinde çapak olmaya başladı bir gün sabah sol gözü sis olarak uyandı sarı su gibi bişey akmıyor hep capakli dün sutumden damlattim sanki daha da çapak yaptı gibi doktora götürdüm sistigi gün hastaneye varıncaya kadar indi doktorda gorunende bişey yok dedi geri eve geldik öğleden sonra bi daha götürcem resim ekleyemedim görseniz anlatmama gerek yok napıcam neyle geçer gazlı bez var evde ama posetinden çıkmış mikrop kapmistir kesin ilik su yapıp silmek istedim. Pamukla yapılır mi bu işlem birde sol gözü tarafına yatınca çok huysuzlaniyor sağa yatınca öyle bişey yok