Linakalee yorumları okudum da yani 11-12 gibi uyanıyor demişsiniz. Erken uyandırmaya çalışın erken uyuyun. Uyku düzeni kurmak sizin elinizde. Benim oğlum 2,5 yaşına kadar 8 de uyuyordu. Sonra birden geç uyumaya başladı bazen 12 yi buluyordu. Şimdi 4 yaş olmak üzere 8 de uyuyor yine. Kızımla birlikte. Biraz zorlanacaksınız evet ama alışması lazım. Gelişimi açısından da çok sakıncalı. Ha 8de de uyusa 12de de uyusa gece illa ki ağlıyor oğlum 4 senedir asla değişmedi. O konuda ben de doktora götürücem.