Merhabalar oğlum 7 aylık oldu ama ek gıda sürecinden beri sürekli ishal 10 gün ishal 5 gün normal sonra tekrar ishal. Patates muz yediriyorum ama alerji durumundan dolayı diğer sebzeleride tadım yaptırmak zorundayım. Kafayı yicem bebeğim gecede gündüzde çok kaka yapıyor. Başına gelen var mı? Bu arada dişte çıkardı bu hafta iki tane. Ondandır diyede düşündüm