esrasrtlll 2.5 aylık bebeğime dr tarafından verildiği için kullanıyorum sizler hangi sebeple kullanmaya başladınız?
Kubracigimm esrasrtlll doğumundan itibaren kullanıyoruz , 8 aylık şu an. Bağırsak düzenleyici probiyotik olarak verdi her gün 6 damla şeklinde alıyoruz
butterflyy_ esrasrtlll doktorum doğumdan hemen sonra verdi forbiome minies D vitaminli olan ikisi bir arada sezaryen doğum yaptığım için çocuk kanaldan geçerken bir şey alırmış anneden bağışıklık kazanması için sezaryen olunca doktor ilk 6 ay kullanacaksın dedi
CaninannesiCemre esrasrtlll Bağırsak düzenleyici,hatta ek gıda döneminde de kabızlığımız vs olmuştu o zman bile kullanmıştık
esrasrtlll CaninannesiCemre ben iki gündür kullanıyorum bebek gürültülü büyük tuvaletini yapıyor normal mi
Kubracigimm utkummm direk kendi başına gaz için etkili değil. Gaz damladı değil zaten bağırsak düzenleyici. Biz yanında nurse harveys colex şurup kullandık onunla iyi oldu. Çok gaz sorunu olmadı.
utkummm Kubracigimm bize yanina metsil yazdilar bide inşallah iyi gelir artik ya 5 gun sonra 4 aylik olucaz hala gaz derdi bitmedi
utkummm Kubracigimm teşekkürler bu fayda etmezse bide onu denerim🌸 tabi inşallah bu fayda eder🙏🙏sizinki ne kadarlikti gaz sıkıntısı geçtiğinde
Kubracigimm utkummm rica ederim ne demek 🙏 inşallah ona gerek kalmaz 😌 3 aylıkken gaz sıkıntımız kalmamıştı bizim.