Kızlar herkese selam. Kızım bu gün 4 ay 21 günlük. 15 gün benden ayrı kaldı, anneannesi gilde. Annem baktı 15 gün. Zaten annemi tanırdı, bize haftada 2-3 defa yardıma gelirdi. 15 gün ben yurtdışında oldum, bu gün bebeğimi eve getirince eve girer-girmez alamağa başladı. 1-2 saat dayanmadan ağladı ağlayarak yattı. O kadar çok üzgünüm ki bunu kelimelerle anlatamam. Bebeğim beni görür görmez bana gülerdi, şimdi bir yabancı gibi bakıyor. Beni unuttu mu?… ben naapmalıyım 😞