Dogacelik yirmiikikasim23 ilki hep huzursuz bir bebekti zaten asinin farkini hatirlamiyorum. Ikinci genel olarak sakin o yuzden o gun biraz ıkınarak ağladığı için aşıdan olduğunu düşündüm.
yirmiikikasim23 klnkaysnr zaten eczaneden alip direk saglik ocagina gidecegim. Ama benim ebe 3lu karma ile rotanin arasinda 4 hafta olmasi lazim demisti 🤔
EbruBoluKaya yirmiikikasim23 rota damla olduğu için bizim doktorumuz gerek yok öyle bir araya demişti
klnkaysnr yirmiikikasim23 bir ilacın ismi rotateq birisi rotarix. Rotateq 2.ayda yapılıyor,rotarix 3.ayda.
yirmiikikasim23 klnkaysnr evet bende rotarix alacagm ama piyasaya ilac sıkıntısı varmis zor bulcam gibi
_tuuggcce_ yirmiikikasim23 inşallah kusmaz ama kusarsa benim bildiğim bu şekilde. Biz olduğumuzda hani kucakta dik çok tutmayın hani dışa doğru çevirip tutuyoruz ya o şekilde yani dedi hemşire
yirmiikikasim23 _tuuggcce_ bak iste evde yapsam bilmeden boyle bi hareket yapabilirim mesela degilmi en iyisi hemsirenin yapmasi.
klnkaysnr yirmiikikasim23 ben özel hastaneye gittiğim için bilgim yok. Orada hemen hastanenin dolabından çıkarıp yaptılar.
_tuuggcce_ yirmiikikasim23 evde kendiniz yapabiliyor musunuz bilmiyorum. Ağızdan verilen bir damla, öok basit onu içiriyorlar bebeğe. Ama en güvenilir olanı tabii ki hemşire, doktor
ayseaksoy yirmiikikasim23 biraz aç bırakıp götürdüm aşıya, ağızdan verdikçe emzik tutturdum. Benim bebeğim de çok kusan bir bebek böyle yaptım sorun olmadı çok şükür
ayseaksoy yirmiikikasim23 kusmasın diye yavaş yavaş yuttukça verdiler, hepsini bir anda vermediler yani