Kızımın yumurtanın beyazına alerjisi var. Tek sefer de belinde kırmızı kırmızı benekler oldu bir daha asla vermedim . Şimdi 10 aylık olacak. 9 aylıkken yaptırmadım bu aşıyı çünkü sağlık ocağı il dışında ki bir hastaneye ya da bir yaşından sonra da yaptırabilirsiniz dedi. Şimdi sorum şu. 1 yaşından sonra kaç doz halinde yapılıyor bu durumu yaşayan var mı? Bir de menenjit aşısı için takvim aldım doktorumuzdan 10. Ay ve 13. Ay iki doz farklı bir marka
Bir de 13.aydan bir yıl sonra bir doz farklı bir marka .
Bunun sebebi nedir bilen var mı ?