incito 4 aylığız haylada kusuyor doktor cok yediginden kusuyodur dedi oyuzden az az sık sık emzirmemi önerdi öyle yaptıgımda kusmuyo ama biyere gittigimde yada dışarı cıktıgımda mecbur tam doyana kadar emziriyorum cıkartıyo sürekli evde baş basayken emzirir gazını hemen cıkartır reflü yatagına koyardım 20 dk öyle oyalardım onu sonra kucagıma alırdım böyle olunca kusmuyo ama bi mısafır gelsın ve ya git emzirdikten sonra ay alim seveyim biraz uyumadan diye diye herkesin elinde evire cevire gezince kusuyo artk söylüyorum daha yeni emdi 20 dk yatması gerek kusuyo yediğini cocuk kilo alamıcak diyorum öyle diyince almıyolar 😂 az da olsa kusmasına ragmen kilo alımı ayına göre yüksek bu arada almasınlar diye reflüyü tetiklicek durum olmasını istemedigim icin bu yöntemi buldum 🤭