Ozamanlar inek gibi hissetmiştim kendimi sürekli emziriyodum agzınız acıp emme refleksi gösteriyodu 2 saate 1 emzirin uygulamasına girmedim ben hic her mızmızlandıgında emzirdim gece benım bebegimde uyumuyodu gogusume aldıgımda uyuyodu bi süre oyle dalmasını bekliyodum kokuya doyması icin sonra yatırıyodum bende 1 saat uyumak icin 1 ayım böyle gecti ya benim gögüsümde yada babasının gögüsünde temas halinde gecirdik ama bunu hep aksamları ve gece yasıyodum gündüzleri ben uyandırmazsam uyanmıyodu bu zamanlarda böyle dünyaya alışma evresi yoruluyoruz ama gün gectikce o günleri özlüyoruz şimdi 4 aylık oldu bazen gögüsüme yatırıp sevmek istiyorum kucagıma sıgmıyo