Emine777 Selam kızlar gerçekten kafayı yemek üzereyim ne yapsam bilmiyorum 33 haftalık ikizlerim var şuan 9 ay 20 günlük oldular meme Red etti. Oğlum normal kilosunda kızım yemiyor içmiyor zorlayınca kusuyor araların da 1 kilo fark var 10 aylık olacak 8 kilo Makine ile 4 aya kadar anne sütü verdim sonra mama ilave ettik ek gıdaya başladık. İlk başlarda iyi gidiyordu. Şimdi mama iste miyor sadece geceleri 120 falan içiyor. Gün içerisin de iştahsız tavsiyelerinizi bekliyorum.
ikizannesi278 Çokta sık boğaz etmemek gerekiyor benimde kızım iştahlı oğlum eh isteydi aralarında 2 kilo var 19 Aylık oldular bir süre sonra kendisi yemeğe başladı diş dönemiydi sanırım yemedi sonra yemeğe başladı kendi kendine sizde oluruna bırakın fazla takmayın
Masmeh Kan ve vitamin değerlerine baktırın.Bizde de benzer bi durum vardı,kızım çok iştahsızdı,değerleri normalleşince beslenmesi de düzelmişti.