Kızlar bebeğim 1 yaş 21 günlük bugüne kadar hiç pişik olmadı pişik kremi hiç kullanmamistim acikcasi evdede bulundurmuyordum o yüzden neyse ben normalde bebem natural ve sleepy bezini kullanıyordum babam evy baby bez getirmişti bugün onu denedim ama azonce bebeğim uyandi sürekli poposunu havaya kaldırıyor falan rahatsız belli altını açtım bi baktım pipisininoldugu yere kadar kıpkırmızı olmuş kabar kabar olmuş resmen altı o derece pişik olmuş ilk defa böyle birsey yaşadım şok oldum evdede pişik kremi olmadığı için fito krem vardı bi tek iyice araştırdım internetten baktım psigede kullanıliyormuş ondan sürdüm bugünlük sizce bu psigin sebebi bez değişimimi başka birsey mi neden olur ilk defa çünkü yasadim