Tbaltn 4 yasında kızımı artık yarım gün olacak şekilde başlatmak istiyorum cekmeköyde gidip menmun kaldığınız özel devlet farketmez yazarsanız cok sevinirim.
Ozgeymen58 Tbaltn bende çekmeköyde oturuyorum ve bende anaokulu kreş arıyorum bende beklemede kalıyım
Ozgeymen58 Tbaltn ben merkez mahallesinde oturuyorum devletin bi ana okulu var orayı çok öneren oldu yunus Emre anaokulu başka yok şuanlık
Savutbebek Merhabalar Okuldan memnunmusunuz ? Ücreti ne kadar ? Tam gün mü yarım gün mü ? Yemek ve ingilizce mevcutmu ?