Kızlar önceden hiç ama hiç regl sancım ağrım va olmuyordu ama sezaryenden tam 14 ay sonra ilk reglimi oldum 4 aydır her ay regl oluyorum ama öyle böyle bir ağrı değil sanki afedersiniz ilk doğum yaptığım zamanlar gazımı çıkaramadığım ve tuvalete oturduğum zaman ki sezeryen kasılması gibi bir ağrı nefesim kesiliyor bu şekilde olanlar ver mı çözümü var mı bu arada hala emziriyorum bu yüzden her hapı kullanamıyorum