mucizemm94 Sütünüzü sağdiktan sonra buzdolabına koyuyorsunuz sonra tekrar ısıtıyor musunuz sakınca var mı
merveatlaseymen mucizemm94 sağımdan sonra buzdolabında 3-4 gün bekletilebiliyor, cıkardıktan sonrada icecegi kadar bebişinizin benmari usülü ısıtıp içirmeniz en saglıklısı ısınan sütü bitirmesse döküyorum bidaha ısıtmıyorum dolaba koymuyorum☺️