Azra41 dorukcumunannesiii kullanmadım almadım da . Başka kullanıyoruz gerçi şuan demiri de biraktik d vitamini kullanıyoruz
66arasim dorukcumunannesiii Bence iyi bir çocuk doktoruna götürüp kendiniz özel yazdirin sağlık ocağının veridgi benim oğlumu çok rahatsız huzursuz etmişti kakası felan çok farklıydı çocuk doktoru sidefer yazdı hem tadı güzel hemde iyidi
apo Ben ikisini kullanıyorum oğlum 7 aylık iyi değil diyorsunuz birakicam yarından itibaren kullanmayi