Canım meslekten biri olarak yazıyorum.
Ekran varsa sıfıra indirmelisin tavizsiz bir şekilde. Bol bol etkileşim kurmalısın, göz teması kurmak için çabalamalısın, onunla göz hizasına inerek konuşmalısın. Göz temasını olabildiğince sağlamalısın (ne durumda bilmiyorum ama) başardığında, çabaladığında bolca ve biraza abartı mimiklerle takdir etmelisin. Yönerge ve komut alma becerini oyunlaştırarak pekiştirmelisin, bol bol duyusal oyunlar oynatabilirsin bu esnada ortak dikkat ve etkileşim sağlayabilirsin. Bunlar çok kıymetli. Elinden geldiğinde akranlarıyla etkileşim kurmasını sağlayabilirsin. Bunların haricinde bir sorun varsa sorabilirsin bana🍀