Defnehum-1 harikalar diyarı gerçekten muhteşem bi okul benim oğlumda sular vadisindeki şubedeydi ama sadece vadideki el değiştirdi zaten ismide Antalya okulları oldu çok kötü maalesef biz iki senelik kayıt kaytırdığımız için gitmek zorunda kaldı oğlum ama asla düzen yok
Harikalar diyarı
Akrida okulları benim araştırırken memnun kaldığım okullardan 😌