Kızlar benim kendimi bildim bileli normal olan aslında adet öncesi yaşadığım belirtileri son bi kaç aydır adet biriminden sonra yaşıyorum çok tuhaf örn: daha evvel adet olmadan önce başlayan göğüs ağrısı şişlik ve yüzde sivilcelenmeler doğumdan sonra (3yıloldu) adet bitiiminde oluyor buna gerginlik dahil. Aramızda bunu yaşayan varmı