Tam benlik konu 😂 benim oğlumun kafası kavundan halliceydi kusuyordu hep yan yattı ve kafası sivri oldu ama baya baya Sivri şapka bile örtemiyordum bak sen düşün yani nasıldı, düz kafa yastığı aldım yatmadı çok üzülüyordum şimdi 13 aylık maşallah çok güzel oldu kafası düzeldi kendiliğinden büyüdükçe düz yatıyorlar yani sıkma canını ben sıktım boşa ♥️