Merhabalar 3 ay 4 günlük oğlum var. Meme+mama şeklinde ilerliyoruz. Önceden kakasını yapardı her gün ama artık 7 güne 4 güne yapmaya başladı. Yaptığında da katı değildi ama Mesela en son cuma gün yaptı hâlâ tık yok. Acaba mamanın etkisi var mıdır ya. Similac kullanıyorduk. Değiştirmek istiyoruz. Ne önerirsiniz acaba 🥲