Memenun kaldığınız marka ve seri olarak yardımcı olur musunuz ?
Yataş bayiliği olan bir yere baktım güzeldi 12 bin dedi ama yataş sayfasından bakıyorum yükseklik olarak baya yüksek yataklar 20 30 bin . Yatağımızda çökme oldu rahat değil . Kaliteli rahat güzel uyku çekeceğimiz bi yatak istiyorum kullanan memnun kalan yazarsa memnun olurum 🌸