KLORAK benimde 1 sene oldu küçük bebek olunca zorlandım bebeğim olmasaydı çok farklı olurdu tabi ama bebekle maalesef yapıcağım bir şey yok çalışamıyorum, kursa gidemiyorum vs vs… biraz büyüdükten sonra sosyalleşmeyi düşünüyorum dili öğrenirsek tabi😂😂😂