SevdaNurumm Merhabalar arkadaşlar. Oğlum 7bucuk aylık ve alt dişinin 2ncisi cıkıyor. Dün akşam biraz ateşi vardı. Ateş ölcerler ölcttük oda 38 civarı cıkarttı (ama malesef yanlış ölcüyor pek güvenmiyorum) bacakları normaldi sadece vücudunun üzeri biraz sıcaktı ama aşırı değil. Ben de biraz vücudu dirensin die hemen calpol vermedim. Sabaha kadar takp ettim aynıydı ateşi. Üzerini cok ince giydirmştim zaten. Birazdan da banyo yaptırıcam. Acaba calpol versemiydim gece? Yanlş mı yaptım vermemekle bilemiyorum. Şuan da biraz halsiz. Sizler ne sıklıkla veriyorsunuz calpol u? Cünkü bazen okuyorum burda cok sıklıkla veren var.
Usakliomer SevdaNurumm ben kafasi sicakladimi ve huysuzlugu artti mi veriyorum. Sadece ateste bekliyorum takip ediyorum
Sin21 SevdaNurumm sık vermenize gerek yok ama ağrısını alırdı verebilirdiniz uyutmadan önce. Çok sık kullanılmamalı tabi ki de sonuç olarak ilaç çokta faydalı birsey değil
araskuzumm0918 SevdaNurumm ne güzel bilinçlisiniz,direnci artsın,huzursuzlugu çok fazla olursa ve ateş kendini belli eder özelikle ensede o zaman verin yoksa gerek yok dr bana 38.2 gecerse verebilirsin demişti ,hiç vermedim
SevdaNurumm Sin21 uyudu normalde ama ağlamadı öle cok. Ben de biraz daha bekleyim huysuzlaşrsa vereyim dedim. Bekleye bekleye sabah oldu zaten. Şimdi banyo yaptırdım uyudu eğer yine ateşi olup huysuz olursa sağlık ocagna götürücem
SevdaNurumm araskuzumm0918 evet canım banyo yaptırdım şimdi yine ateş huysuzluk vs. Olursa sağlık ocagna götürücem. Versem evet ağrısı diner ama ilaclara bağlı kalmak istemiyorum. Kücücük daha... Cok aşırı ateş huysuz olursa ozman elimiz kolumuz bağlı tabi ki veririm. Ama inşallah cabuk atlatır hic kıyamıyorum böle icim eriyor. Keşke hic bi cocuk hasta olmasa keşke🤲🏻