asinatlas Kızlar selam 3.seansım olcak gelenden 1 gün önce tıraş makinesiyle almam söylendi ama tıraş makinam iyi çıkmadı sanırım güzel alamıyorum,gidiyorsanız eğer siz jiletle mi alıyorsunuz makinayla mı ikisininde çalışma mantığı aynı aslında
Cocukgelisimcimomy asinatlas jilet kılları kalınlaştırdiğı için çok önerilmez onu. Yerine makina daha iyi olur
asinatlas Tuuggccee jilet kullanırsam daha çok çıkacağını falan söylediler de sizin kaçıncı senasınız hangi lazeri yaptırıyosunuzz
Tuuggccee asinatlas ben bundan 3 sene once komple buz lazere gttım canm sekız seans her gttgmde jılet vurdum ama hatta bır ıkı seansdan snra vurmadım bıle cnku ckmıyor guzel sonuc aldm btıı hatta hamıle kaldım vesaıre ona ragmen cıkmadı hıc suan kol ve gobek gıdıyorum daha yenı ıkıncı seansa gıdıcem aynı yere aynı sekıl alıyorum suandada aynı bır ay oldu cıkmadı henuz
asinatlas Tuuggccee anladım canım bende diod buz lazere gidiyorum ilk seansta bile o kadar azalmıştı ki çok şaşırmıştım sonra bir seans daha gittim ardından sipral taktırdım kanamam olduğu için yaklaşık 2 ay gitmedim normalde ayda 1 gidiyorum bir baktım ki tüylerim olduğu gibi hiç azalmadan fışkırdı gene yarın 3. Seansım azda olsa azalması gerekmezmiyi
Tuuggccee asinatlas evet ıkıncı seansta bıle gozle gorulur bı azalma oluyor suan benm ılkte bıle oldu once bı dedgnz gıbı neden gtmedı dedm sonra bı baktım kı dokulmus